Marni??

20120307-201933.jpg

Okay, nu må jeg jo til det! Jeg tror at alle andre blogs har skrevet mindst 100 gange om den nye Marni kollektion, som kommer ud imorgen i butikkerne. Og helt ærligt, har jeg overvejet om jeg bare skulle lade være med at sige min mening om den, men nu gør jeg det så alligevel. Jeg synes bestemt ikke at det er en fed kollektion, og der er seriøst ikke mange items fra den, som jeg vil gå i. Der er en jakke, men det er så det. Jeg synes det er helt utroligt at andre fashion folk, springer på det som en løve springer på frisk kød. Tror det er godt at min mening ikke bliver hørt af så mange igen, for så ville jeg da lige få ballade ;p

En helt anden ting er, at i må undskylde at jeg ikke blogger så meget for tiden! Jeg har meget travlt i skolen, og når jeg kommer hjem er jeg bare sååå træt! Det er rigtigt nederen, det ved jeg godt. Bare roligt det skal nok blive bedre 🙂

Knus Anna

6 thoughts on “Marni??

  1. Jeg må også lige give dig ret her! Jeg forstår slet ikke folks hysteri – det er ligesom om, at folk bare skal have fat i det hele, fordi det er jo Marni. Sådan var det virkelig også med Versace kollektionen. Tøjet er så langt væk fra virkeligheden, at det slet ikke passer ind i H&M’s koncept.

    Dejligt, at jeg ikke er ene om det 🙂

    • Ja den kollektion er jeg heller ikke helt vild med ! Jeg forstår ikke at h&m indgår de aftaler med de kendte mærker, når tøjet er så langt ude…

      Knus Anna

Skriv et svar

