Runwaydreamz


Org jeg synes du de her shorts er super fine ! lige nogle jeg godt kunne tænke mig at have på til sommer! MEN jeg giver dog ikke det for dem som de koster! Jeg vil på et tidspunkt smutte forbi en genbrugsbutik og finde nogle bukser eller shorts, og så vil jeg lave nogle selv ! Kunne også godt finde på at farve dem, lige dem på billedet ovenfor. Jeg er virkelig helt vildt med shorts, og med den fart som jeg taber mig i for tiden, vil de sidde super godt til sommer ;).
Jeg fik forresten tippet om den her hjemmeside på en super fin, ny, blog som jeg har fundet her idag. Den hedder GDS – Gør Det Selv!
Ja det siger vel lidt om hvad bloggen handler om? hvertfald er jeg allerede super betaget af den. http://gdsbloggen.blogspot.com/

Knus Anna

4 thoughts on “Runwaydreamz

  1. Hej Anna.
    Jeg er en af “tøserne” fra GDS, er rigtig glad for du kunne lide vores!
    Din er da også bare for fin! ❤

    Men ville bare lige sige at vi har oprettet os i Bloglovin, da du spurgte om det. Så værsgo'!

    Knus. 🙂

Skriv et svar

