lazylazy.com

Lazylazy er en webshop jeg vil mene adskiller sig fra alle de andre, der er nemlig nogle features på deres webshop, som hjælper dig til at finde ud af om tøjet passer til dig i fx farve. Hvis du nu skal købe en fin trøje, som skal passe til dine bukser du har der hjemme, kan du bruge deres virtuelle prøverum. Det fungere via webcam, så det vil sige at du skal have et webcam for at dette vil fungere for dig. Jeg har fundet en video som du kan se, så du ved hvordan det fungere. Der er også en model view funktion, så du selv kan sidde og sætte dit outfit sammen, hvilket jo er utrolig smart. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cOsP9D4r6ko

Jeg synes at lazylazy har tøj til hver en smag, og jeg har fundet nogle af de ting som jeg selv synes er rigtig fine. Du kan finde lazylazy ved at trykke her http://lazylazy.com/

Skriv et svar

