all i need :D

Nøj hvor jeg elsker de hersens skønne blade ! og lige iform og ELLE er jeg helt skudt i.
Hvad læser i ? Er det også Elle og Iform, eller er det noget helt andet?
Forresten har er har jeg været rigtig forkølet her de sidste to dage, og er det stadig, det er bare surt sjov…. Meeeen dejligt at det er fredag, så man kan slappe af !
I de kommende dage, skal jeg finde et praktik sted, til om to uger (SHIT) jeg er en smule på skideren!…. Håber da godt nok at jeg når det! Og så har jeg sat mig for at skive en skide lækker ansøgning, jeg kan få mig et arbejde, mit buget hænger simpelthen ikke sammen længere. Og så har jeg en plan om at lave en guide til hvordan man kan lave nogle flotte fletninger, da der er nogen der synes at det var en god idé at jeg gjorde det. 😀
Knus

2 thoughts on “all i need :D

  1. ELLE! All the way..
    At jeg har vundet et års abonnement på det gør det selvfølgelig kun bedre 🙂
    Costume og Cover er også godt en gang i mellem..

    Kisses,
    Julie, heelsandhoodies.blogspot.com

    • Ja jeg fik jo også et halvt år af min mor, så det er super dejligt at det bare dumper ind af døren 🙂
      Giver dig ret i at Costume også er et super godt blad, Cover har dog aldrig helt fænget mig så meget.

      Knus Anna

Skriv et svar

