Lorte hunde

Ja undskyld mit sprog, men nu er min kærlighed til de forpulede hunde virkelig helt væk!
Og nu vil i nok gerne lige hører hvorfor? Jeg træder ud af min dør, for at gå hen til bilen, og vups så står der 2 ( grimme ) hunde, og gør og væser tænder af mig.
Det burde være en selfølge at folk har deres hunde i snor, eller at de er i bur, eller i en indhegning , hvis de er større end 40 gange 40. Disse to artige hunde var ikke 40 gange 40, det var en eller andet kamphund og en schaeferhund ….

20120115-154341.jpg

Skriv et svar

