Feet A Fish

Jeg har set og hørt meget om det, lige fra min tur til london for over et år siden, og nu er det så kommet til Danmark og er blevet en meget normal ting. Hos Feet A Fish kan man få en behandling for 99 kr. Det er da til at overkomme er det ikke? http://feetafish.dk/priser.html
Jeg tror det er noget jeg må tage min søde mor med til at prøve. Dette kunne både være en sjov, hyggelig og anderledes ting at gøre.
Er der nogle af jer der har prøvet det? Og evt kan anbefale et sted.

Knus

2 thoughts on “Feet A Fish

Skriv et svar

