Savle savle savle !

Jeg indrømmer at denne jakke er super lækker ! og den måtte da helt sikkert gerne hænge på skulrene af mig. MEN den fine jakke koster jo omkring 11.000 :O
Derfor må man jo gerne savle alligevel 😉 Hvis du nu skulle have råd, så kan du købe den lige her http://www.net-a-porter.com/product/183074

Jeg har virkelig savlet over de fine sko her (i den ægte udgave) men de koster jo alt for meget…. Så nu har jeg fundet nogen der ligner, men ikke er så dyre som de ægte. Jeg ville lige dele dem med jer, da der nok er nogen der savler lige så meget over dem som jeg gør.
De kan købes lige her til 699 kr http://annaamanda.se/produkter/skor/pumps/svarta-pumps/

Og til sidst men ikke mindst vil jeg dele denne her med jer. Jeg er stadig betaget af frynser, så denne taske er helt klart lige noget for mig. Hvad synes i om den ?

Skriv et svar

