Opdate

Okay, så er jeg tilbage ! Efter en skøn ski tur i de østriske alper. Der var ufatteligt meget sne, og farer for laviner over det hele ;/ Men ud over det var det en rigtig skøn tur! Jeg er egentligt ikke særlig god til at stå på ski, og mit valg til ferier vil nok fremover falde mest til badeferier og storbyferier. Jeg er dog rigtig glad for at jeg har prøvet det, og kan komme ned af et bjerg med sne uden at dø 😉 Det var anden gang jeg stod på ski, og hvis jeg skal stå på ski igen bliver den en lille smut tur til Norge eller Sverige. Østrig er nemlig lidt hard core på det område.
Men ihvertfald er jeg hjemme nu, og jeg har en masse indlæg som skal deles, så hæng på de kommende par timer, så kommer der en masse forskellige ting 😉 Der vil også komme et par billeder fra min tur til Østrig, men de skal lige sættes ind på min com. Og redigeres lidt, så de kommer ikke lige på nu.
Forresten, hvor er det dog et dejligt vejr idag ! Man burde tage en tur i skoven ?

Knus Anna

Skriv et svar

