Drømme, drømme, drømme…

Jeg vil da godt nok mene at denne stol er noget for sig selv ! Men hold da op hvor er den sød, alligevel.
Kunne godt nok godt tænke mig sådan en fin en. Må blive et projekt senere i mit liv !
Jeg må også på et tidspunkt i mit liv besøge et undervandshotel, det er jo bare for sejt ! ville nok være bange for at glasset gik imens jeg sov, men alligevel er det nok en kæmpe oplevelse ! Hvilken pige drømmer ikke om at have en væg med sko?? Jeg kunne hvertfald godt tænke mig det 😀 Nam nam ! at bo sådan et sted her, ville da ikke gøre noget, iser ikke med den der lille pool i haven 🙂 Åhh hvor er det dog fint ! Mit badeværelse i mit hus (når jeg engang får et) må meget gerne være så fint som dette !Lækkert køkken efter min mening, ville ikke være sur over at have sådan et ! Jeg har altså en svaghed over for puffer. Tror næææsten at det er lige meget hvordan de ser ud, så længe at de er bløde og lækre i kvaliteten. Og jeg må altså på et tidspunkt få anskaffet mig en! Okay det ville være lidt for lækket at have et badekar, som dette ! Og så med en lækker udsigt, nam nam ! jeg siger ikke nej tak 😀

Håber i alle har det godt! (dette er et planlagt indlæg)

Billeder fra http://pinterest.com/victoriarud/for-the-home/

3 thoughts on “Drømme, drømme, drømme…

  1. Uden drømme går det slet ikke, livet. Så jeg synes det er helt ok at drømme. Badekarret med udsigt til træer og det hele, er da skønt! Ja, fantastisk. Tak for dit planlagte indlæg, ja, du er jo nok spændt fast på et par ski (as we speak) 😉 Håber du nyder Østrig!

    Knus

Skriv et svar

