Ski Ferie

På fredag tager jeg et smut til Østrig for at stå på ski i et par dage. Jeg tror ikke at jeg har internet dernede, så jeg kommer nok ikke rigtig til at blogge (måske laver jeg nogle planlagte indlæg, så der stadig vil være noget).
Jeg glæder mig rigtig meget, det plejer jo at være sjovt at stå på ski, og så glæder jeg mig faktisk også til at kunne tomle lidt rundt i noget sne, hvilket vi jo ikke har i DK.
Skal nok få min kæreste til at tage nogle superlækre billeder af mig i ski tøj som jeg kan lægge ud 😉

Knus

4 thoughts on “Ski Ferie

Skriv et svar

