Nytårsforsæt

Godmorgen var jeg lige ved at skrive, men nu er det jo faktisk middags tid 😉 Jeg starter lige med at sige undskyld fordi jeg ikke har blogget her igår! Jeg var bare rigtig træt, så havde brug for at slappe af. Jeg havde en super god nytårs aften, hjemme hos min søde kærestes familie. Det var stiller og roligt, med søde mennesker og masser af fyrværkeri.
Jeg havde godt nok svært ved at beslutte hvad jeg skulle tage på, og det endte med at blive en sort feminin kjole, og nogle sorte højhælede til.

Jeg har som mange andre, nogle nytårs forsæt. Jeg håber meget at jeg kan få dem alle til at blive til noget, det kunne være sååå fedt!

1. Jeg skal komme i form, og vægten skal sænkes (træne 3-4 gange om ugen)
2. Jeg skal derfor også spise sundt
3. Jeg skal få et arbejde
4. Overvinde min frygt for at fremlægge foran 400 mennesker. (forklaring kommer)
5. Starte på en projekt som jeg har i tankerne lige nu (fortæller mere når jeg er kommet rigtigt igang)
6. Få flere faste læsere, og flere view’s hver dag.

Hvad med jer ? har i nogle nytårsforsæt ?

Skriv et svar

