Bliv en Chik i Træningstøj

Gina Tricot lancerer en ny sports kollektion som kommer til at hedde Active Sports. Det ville jo passe godt ind i en af mine nytårs forsæt, og sikkert også hos mange andre. Den 6. Januar kommer den i butikken i Købmagergade i Købehavn, i Søndergade i Århus og i Friis i Ålborg. Det er en billig kollektion hvor en sports bh koster 59 kroner og hvor løbetights koster 199 kroner. kollektionen inde holder også en masse andre items, så hvis jeg var dig villeneuve sputte forbi den 6. Januar og tjekke det ud.
Jeg er desværre selv forhindret i at dukke op da jeg er på vej ud og rejse den dag (forklare senere hvad jeg skal)

Knus

Oplysningerne og billedet har jeg fra coutumes hjemmeside

Skriv et svar

