My other bag is chanel

Dette billede fangede mig virkelig, jeg synes at tasken er så så cool. Og den ville passe perfekt til mig (da jeg jo ikke har en Chanel taske). Faktisk overvejer jeg at navngive min blog for “My other bag is Chanel” jeg synes nemlig at det ville beskrive min blog rigtig godt.
Da jeg jo er studerende, er der ikke lige råd til chanel tasker og andre enormt dyre ting, jeg går efter det mere billige (her med ikke sagt at jeg ikke kan lide Chanel, for det kan jeg bestemt)
Hvad synes i? Skal bloggen hedde  “My other bag is Chanel”

Kys

3 thoughts on “My other bag is chanel

Skriv et svar

