Jakker

okay en ting er sikker, jeg har virkelig en passion for jakker. Jeg elsker jakker, og jeg kan bare ikke få nok af dem ! Hvilket også ses meget godt hjemme hos mig, da jeg har en “stang” næsten kun med jakker. Måske burde man en dag lige sortere lidt i dem, og så alligevel ikke… Føler nemlig til ikke at jeg kan undvære nogen af dem, men det kunne måske være meget godt, og så kunne jeg jo sælge dem over trendsales og efterfølgende købe nogle nye 😀
Kunne fx godt tænke mig den her:Den er fra netbutikken Romwe og koster omkring 310 danske kroner

Kys

2 thoughts on “Jakker

  1. Jeg synes at det lyder som en god ide, at sælge af de ting du ved, du aldrig kommer til at bruge, men behold de ting du holder af… også selvom du måske har 17 af de samme 😉
    Jakken er ret halvfemser agtig, men på den absolut fede måde! Jeg synes også at den er ret lækker 🙂

Skriv et svar

