Rapunzel

Er der nogen af jer der kender noget til det svenske mærke Rapunzel? Jeg overvejer nemlig om mit hår skal have lidt mere længde. 🙂 Stedet Rapunzel virker til at være billigt i forhold til andre steder, derfor fangede det lige min opmærksomhed. Hjemmesiden finder du her : http://www.rapunzelofsweden.dk/

Den kendte svenske modeblogger Blondinbeller  anvender også Rapunzel hår, og hendes hår er jo super smukt. Jeg tænker at hvis jeg skulle købe noget ville jeg købe noget som man kan sy på. Det virker ikke til at det ødelægger håret sådan rigtigt. Og så kan jeg nok godt klare det selv, uden hjælp 😉

 På billedet her ser du blondinbella med hår fra Rapunzel.
Håber i har haft en skøn dag!

Skriv et svar

