3. Advent’s Gave

Sanser Massage Ro Forkælelse Wellness Dufte wellness for 2 personer” var overskriften på min Advents gave. Det er en bellevuetour (dem kan jeg godt lide). Og jeg er helt vildt med Massage, forkælelse og wellness, så jeg blev rigtig glad :).Jeg har tjekket stederne på sjælland ud, og Samadhi  spa lyder lige som noget for mig, og min søde moder, som skal være min ledsager. Jeg er helt sikker på at det bliver super skønt. Vi skal i skumboblebad, (imens vi har en saltpeeling og deres egne produkter til rådighed) derefter skal vi slænge os i hængekøjer imens vi nyder smoothie, Cava og chokoladefondue. Lyder det bare afslappende? Eller lyder det bare afslappende?

4 thoughts on “3. Advent’s Gave

Skriv et svar

