Sådan blev dagen :O

20111209-225418.jpgIgår skrev jeg om hvad jeg skulle nå idag..
Og hvad endte det så med ? jov det skal jeg da lige fortælle jer. Jeg tog til helsingør, snusede lidt rundt i H&M og fandt et rigtig jule undertøjs sæt, og nogle hårnåle. Det hele blev hele 100 kr i alt, nøj hvor jeg dog føler mig fattig nu ;p Hehe. Jeg tog derefter på en Café (en rigtig god en) som hedder karisma, der laver de nogle super lækre smoothies. Jeg valgte en der hedder summer, (da jeg længes efter sol og varme ;P) og den smager sååå fantastisk. De laver også noget super godt mad. Så skal du forbi helsingør kan jeg helt sikkert godt anbefale denne café.
Jeg kom derfor også lidt senere hjem end planlagt… og nåede ikke helt det jeg satte mig for… Suk! godt der er en dag imorgen 😉
Knus til jer der ude

Anna

-husk at deltag i min konkurrence !  

One thought on “Sådan blev dagen :O

  1. Kære Anna, sådan kan det gå. Jeg fik jo heller ikke helt gjort det jeg skulle, hertil morgen. Kom for sent ud af sengen og kan ikke nå at bage de der boller 😦 Men jeg bager i morgen tidlig. Så er de i huset – hvis det er 🙂
    Knus

Skriv et svar

