Imorgen skal jeg….

1. Stoppe med at spise så usundt… Ja nu har jeg altså fået nok, eller min krop har! Jeg starter derfor på en lille kur som starter med at jeg skal undgå alt usundt bedst muligt. Lad os se hvordan det går. 

2. Cykle på min træningscykel… Det har stået lidt stille med den, her de sidste to uger ca. Jeg har nemlig haft rigtig travlt;/ men imorgen må jeg kaste mig ud i det igen, og det skal nok blive rigtig skønt.

3. Trække ud med yoga og træne med pilates… Jeg elsker at trække ud før eller efter jeg har cykles/løbet for så kommer jeg lige lidt ned på jorden igen 🙂 og derefter elsker jeg lige at presse mig selv det sidste stykke med en god omgang pilates, som jeg synes er den bedste form for styrke træning.

4. Lave konfekt med Moar… Ja det måske ikke helt smart efter som at jeg havde sat mig for intet sukker :/ Men nu skal man jo heller ikke glemme at det er jul. Og konfekt er jo altid rigtig hyggeligt at lave, iser hvis der er en god omgang julemusik i baggrunden

5.  Lave et Kemi hæfte… Ja skolen betyder jo meget, iser de der lektier, og jeg kan ikke komme uden om at jeg har en hæfte der skal være færdigt på mandag. Et hæfte er en slags opgave om periodens stof, som man selv udvikler og sætter sammen. Jeg skal på sammen tid gøre hæftet “smukt”, og det er derfor noget der tager en del tid, og med alle de formler…. åhh hvordan skal jeg dog kunne nå det ?

Hvertfald skal jeg nå en del.. er der noget spændende som i skal lave imorgen ?

Knus Anna  

One thought on “Imorgen skal jeg….

  1. Det lyder som en god ide, med træningen. Men også godt, at du er med på at nyde lidt konfekt i ny og næ. Uanset, kan du sagtens røre dig lidt ekstra, så blir der også plads til konfekt 🙂

    Knus
    Mor

Skriv et svar

