Hot eller Not ?

Ja jeg er lidt i tvivl om hvad jeg synes om dem. På den ene side synes jeg at de er rigtig fede, men på den anden side ser de lidt underlige ud, da de er så firkantede foran’. Derfor ville jeg lige hører hvad i synes om dem.

Knus

Husk at deltage i min konkurrence !

Deltag her

One thought on “Hot eller Not ?

  1. Ja, jeg er ikke helt vild med den firkantede snude.. Synes bedst om runde snuder 😉

    PS: Husk din adventsgave 🙂 og det blev faktisk nogle gode boller, som jeg bagte i morges; de står på ovnen! Ses!

    Knus

Skriv et svar

