Glædelig 1. december

Som sagt glædelig 1. december, nu er vi gået ind i den kærlige skønne juletid og der er kun 24 dage til juleaften. Har i fået købt nogle julegaver ? og pyntet op?
Hjemme hos mig er der jul fra gulv til loft, og nøj hvor jeg dog alligevel synes at det er hyggeligt. Min søde moder gav mig en fin læbepomade, som jeg laver et indlæg om på et andet tidspunkt, den er nemlig super god!
Jeg ved godt at det ikke er noget særligt tøj jeg har på, men jeg har været virkelig træt idag! og tog derfor også tidligt hjem for at slappe af.
Har du forresten husket at deltage i konkurrencen ??? Deltag her

2 thoughts on “Glædelig 1. december

  1. Hej Min! Du ser da sej ud! Og jeg synes faktisk supergodt om dit look med Burberry og sort og slidte jeans 🙂 Er glad for at læbepomaden er god. Nissen kunne nemlig ikke finde Ole Henriksens læbepomade og ej heller Hauschkas..
    De der lækre kager du sendte links med på face, er det nogle du kunne tænke dig, at vi bagte sammen på lørdag? Jeg laver nok kransekage den dag også (men hvis du vil bage dem, så sig lige til.. Skal nemlig købe ind i morgen efter job).

    Knus din søde mor ❤

Skriv et svar

