indianer

Ja altså, jeg ved ikke rigtig om jeg helt har syntes om det der indianer look, før nu. jeg synes ærligtalt at de her støvler er lidt fede, hvad synes ? kom med jeres mening, så bliver jeg glad.
http://madisonlosangeles.com/Veleta-Bootie-w-Fringe-Chestnut.html Her finder du dem.
Dog synes jeg at de de er lidt dyre… 1 657 danske kroner
Hvis i synes at de er flotte, vil jeg lave en DIY til hvordan du selv kan lave dem. 🙂
Forresten har jeg fundet en støvle kant, som kommer i et senere indlæg, jeg vil lige hører hvad i synes om den, før jeg køber den.
KYS

2 thoughts on “indianer

  1. De er ret fede! men de ligner også lidt foden fra en langhåret bjergokse… Så det må du bare fokusere på, så bliver du ikke fristet 😉

Skriv et svar

