Klæd dig som Lisbeth Salander

Om dette bliver hot eller not, tør jeg ikke udtale mug om endnu, men jeg kan forestille mig at jeg kunne finde nogle items som vil kunne passe ind i mit skab 😉
Det bliver i H & M hvor du kan finde denne kollektion og den bliver lancerer den 14. december i omkring 180 H & M butikker verden over.
Der vil komme 30 items i denne kollektion, og det hele vil have et råt-mørkt look over sig. Jeg håber selv meget på at der vil komme en fed læder jakke, det kunne jeg nemlig godt bruge 😉

One thought on “Klæd dig som Lisbeth Salander

  1. Jeg så også det billede for et stykke tid siden og det ser fedt ud… især sættet med hængebukserne! men det skal nok ses i virkeligheden først. Jeg må lige tage forbi H&M til den tid og kigge 🙂

Skriv et svar

