Kærestedag <3

idag har mig og min kæreste været sammen i 15 måneder 🙂 dette måtte derfor fejres med en skøn middag oppe i helsingør. Maden var super lækker! vi fik først en forret, vi fik begge warps, jeg valgte med laks og min søde kæreste valgte kylling 🙂 hovederetten bestod (af alt for meget mad) af mørbrad bøffer med kartofler og sov, og dertil nogle stegte grøntsager og en salat (+grillet ananas og grapfrugt)
Så vi blev hvertfald begge meget mætte !. Håber også i har haft en lige så skøn dag, som jeg har.
Godnat !

Forresten har min kæreste også en blog (som er helt fantastisk) gå ind og tjek den ud http://maxikussphotography.wordpress.com

Skriv et svar

