day 12: close up

8 thoughts on “day 12: close up

  1. Der er kun mig 🙂 men tak og i lige måde… Er det hårdt at starte op igen med de tidlige morgener? Du må lige få sovet godt igennem her i weekenden! Kys ❤

  2. Det ved jeg da godt søs ;P Jeg mente dig og mor, er ikke hjemme i denne weekend :*
    Ja det er mega hårdt, har allerede en boganmeldelse+ noget mere dansk arbejde oven i. så har jeg ca. 10 sider i samfundsfag der lige skal læses+noget andet samfundsfag halløj.Så er der også lige tysk, hvor jeg skal læse en tekst færdig. så er der også lige noget hovedefag der skal på plads så jeg er klar til at tonse videre med det på mandag 08:00…… og det er de eneste timer jeg har haft i år, som man altså kan have lektier i….. det er en hård start må jeg sige!!
    er du stadig frisk på den 7 ? ❤ kysser !

  3. Knus og kram til både Helene og Anna, denne tidlige morgen ❤ Jeg skal til Viborg og Store Bogdag på på noget der hedder Hald Hovedgård. Så skal der læses haikudigte op med Dansk Forfatterforenings Haikugruppe. Forhåbentlig bliver det godt vejr, da vi skal stå udenfor 😀
    PS: Dagens udfordring ligger på bloggen 😉 Jeg glæder mig til at læse dit bidrag i aften, når jeg kommer hjem igen (sent).

  4. Ej det lyder voldsomt… De har det dog med at spille lidt med musklerne i starten af året i de store klasser kan jeg huske. Forhåbenlig slapper lærerne lidt af senere hen, men det bliver nok ikke helt nemt fra nu af.
    Selfølgelig ses vi på din fødselsdag 🙂 Kys kys også til Lonni 🙂

    • det kan man jo håbe på ! 🙂 men vores dansk lærer kender ikke til start eller slut på skole året… så der bliver det noget ikke nemmere !
      super duper, glæder mig til at se jer :* kys kys

Skriv et svar

